Grys pattar

Gry Forsell, av alla människor, har lyckats att skapa det som nu för tiden kallas folkstrorm. Ni vet, tre pers från udda platser som Uddevalla, Örnsköldsvik och låt oss säga Borås för fridens skull, har blivit förbannade. Nu visar det sig att den gode Gry (vad i helvete är det för ett namn?) har visat upp sin kropp i en klänning som nätt och jämt täcker hennes hängbröst.

Ok? Så? Själv vill jag ha mycket mer bröst i tv. Häng, pigga, platta eller fylliga. Mer, mer och ännu mer av bröst. Jag vill att mina ögon dränks i silikon och bröstkörtlar när jag sätter på tvn.

Problemet mina vänner. Det riktiga problemet är att Gry visar upp sitt ansikte. Det är ju där problemet sitter. För så vitt jag kan se så är brösten av riktigt hederlig karaktär. Riktiga härliga bondmorepattar. Tunga, gungiga och härliga att smeka. Men i plytet så har inte den goda damen mycket att visa upp förutom en viss likhet med Tony Richardsson.

Mansgris? Jag? Inte då!

(Obs, ovannämda produkt innehåller en viss dos ironi och skall inte intas tillsammans med gurka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback