Kort på mitt liv just nu

Här kommer lite korta nedslag i min värld som den ser ut precis just nu.


Min Elfsborgshalsduk hänger alltid redo i min hall



Kanske är det detta som jag saknar. Tvåsamhet. Nån att vara med, älska och bli älskad av?




Jag har äntligen fått upp mitt ljudsystem. 5.1 sorround fixar både musik och filmer



Så käckt. Har denna på mitt kylskåp för att komma ihåg att inte vara så förbannat negativ hela tiden



En del av alla mina solglasögon hänger och väntar på sommaren



Jag fattar inte varför ingen kommer och bäddar min säng? Var det någon som tyckte att det ser rörigt ut? Då skulle ni se sängen efter en riktigt orolig natt med många mardrömmar.




Vi började med Elfsborg och avslutar med min lilla Elfsborgshörna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback