Så bakis så bakis

Ojojoj. Det blev bara en tur till affären för att handla cigg, någon pizza känner jag inte för att köpa med tanke på att den med relativ stor säkerhet kommer upp igen, vore bortkastade pengar. Så jag tryckte i mig lite makaroner och gick och lade mig för att sova. Det gick sådär. Men nu är jag i alla fall uppe igen och mår fortfarande som en stekt papegoja.

Jag borde ta en dusch men orkar bara inte masa mig in dit. Det får bli i morgon det känns det som. Allt får bli i morgon. Det enda jag ska göra idag är att knata ner till tvättstugan och hämta upp min tvätt som hänger på tork där sedan i förrgår. Tur ingen hade bokat nån tid under de här dagarna. Sen ska jag bara softa framför tvn och göra precis ingenting förrän det är dags att lägga sig för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback