total vila

Tänk. Jag har banne mig gjort precis som jag tänkte i morse att jag skulle göra. Förutom lite snatter på nätet så har jag inte gjort ett skapandes grand. Läst, sovit lite, snytit mig och ätit coucous, det är det jag gjort. Banne mig om jag inte känner mig lite piggare med idag. Eller, det har jag ju gjort flera gången nu i dagarna så har förkylningen kommit tillbaka och anfallit mig med full kraft så jag kanske inte ska säga för mycket än.

Men jag borde egentligen ta mopeden och åka till affären för att köpa lite mjölk och nått att äta men fasen, jag orkar bara inte. Sen skulle jag behöva städa upp lite i köket. Trots att jag har diskmaskin så har den smutsiga disken av någon för mig helt outgrundlig anledning hamnat i diskhon, på spisen finns rester av risvatten som kokat över och i min lilla kaffe och thé hörna är bänkskivan full med kaffespår.

Men jag tror jag låter allt det där vara och ta nya tag i morgon istället. Jag väntar inga besök så det är ju bara jag och katten som ser eländet. Vi klarar oss nog tror jag hahahaha

Men en liten dusch vore inte fel. Kanske ska jag passa på att smita ner i källaren med och sätta upp en tvättid för nu börjar tvättkorgen kvida under sin belastning. Renbädda sängen borde jag göra med. Jag har än en gång somnat med snus i munnen och nu är det snusfläckar över alla nejder. Inte för att någon vacker dam skulle få se på det hela och bli förskräckt men även jag tycker det ser lite sunkigt ut. Men tvättar man bara lakanen i 90 grader så går fläckarna bort som om de aldrig hade vart.

Nä, nu ska jag hälla upp en kopp kaffe till och sedan ska jag nog i i den där duschen som jag surrade om tidigare. Nått ska man ju ha att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback