Typiskt mig

Äh du milde. Jag lade mig för att vila skallen lite och vips somnade jag. Så ovanligt. Så nu har jag mer eller mindre sovit bort hela jäkla dagen. Illa illa, jag skäms lite det måste jag erkänna. Man borde inte sova när dagen är så vacker som den är idag.

Så det får jag ta igen i morgon. Men då går det av sig självt eftersom jag då ska på ett möte klockan 10 i La Stada så det blir inget sovande då inte.

Men nu sitter jag ialla fall här där jag sitter med magen full av ris. Gudskelov fick jag låna lite pengar av mina stora barns moder härodmagen så då passade jag på att köpa en jättepåse med ris och mat till katten. Så nu har jag nått att fylla magen med i alla fall. Inte så illa.

Ikväll är det Elfsborg på webbradion som gäller. Ska bli spännande att se hur Elfsborg tar sig an Trelleborg. Det borde enligt alla konstens regler gå bra men man ska aldirg vara säker. Men i vilket fall som helst så ska jag krypa upp i fotäljen och sätta mig med en kopp kaffe och lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback