A craving för Julmust

Fasen vad det retar mig att jag inte orkade att lyfta på arslet för att gå till affären för att köpa julmust. Jag är så vansinnigt julmustsugen så det skriker om det. Men nu får jag vänta ända till i morgon innan jag kan lägga labbarna på den delikata drycken. Där får man för sin lathet minsan.

Jag tror att jag får ta mig i kragen i morgon och släpa mig ur sänge lite tidigare. Behöver ta tag i mina räkningar bland annat. För att inte tala om att jag behöver vända på dygnet i största allmänhet. Kanske kommer jag även ut världen medan det fortfarande är ljust. Det kan inte vara bra att inte få det allra minsta ljus på sig eftersom man sover bort dagarna.

Jomen. Så får det bli. Banne mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback