Denna eviga Gudrun

Hjälpe mig. Gudryn Schyman har yttrat sig igen, denna gången så har hon kommit fram till att Socialdemokraternas ras, ja nästan fria fall, beror på att det sitter en kvinna som ledare av partiet.

Det kan i hennes värld absolut inte bero på att Sahlin har uppvisat bedrövliga ledaregenskaper när hon velat fram och tillbaka kring samarbetet S, V och MP. Som det är nu så finns det ju inget fungerande alternativ till Alliansen. Alls. Såklart påverkar detta väljarna.

Allt i världen beror inte på patriakatets förtryck.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

En gång i tiden gillade jag Gudrun, nu vet jag inte vem jag tycker är värst: Gudrun Schyman, Mona Sahlin eller Margot Wallström :O



Själv kanske jag kommer rösta på Piratpartiet i nästa val :D

Tror jag skulle klä så bra med en lapp för ögat :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback