Fotbollsgala, julmust och frysna lås

Ah. Trevligt med fotbollsgala på tv. Elfsborgs klippa Wiland vann priset som årets målvakt. Så klart, det var väl inte helt oväntat efter en strålande säsong. Nu hoppas jag bara att Zlatan får guldbollen. Men ärligt talat, nått annat är väl inte att tänka sig.

Före spektaklet skulle jag åka till affären för att fylla på med lite mjölk och snus och framförallt julmust (jag älskar julmust om ni inte redan förstått det). Men när jag skulle låsa upp Gula faran fann jag att låset hade fryst. Kul. Så det blev en promenad i kvällskylan. Men det var faktiskt inte helt illa. Rätt så trevligt måste jag säga.

Men, nu sitter jag i alla fall i värmen och har det bra framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback