Klockan snurrar på

Jag gav mig själv en frist till klockan 17 innan jag sätter igång med dagens vedermödor. Det var värst vad klockan går fort då. För jag ha det ju egentligen rätt så bra där jag sitter framför min älskade lilla notebook och bläddrar omkring på nätet, slinker ut i köket för att dricka lite kaffe, dra några bloss på en cigarett och bara softar som dagens ungdomar säger.

Dammråttorna och katthåren syns inte längre eftersom det blivit mörkt och inte heller behovet av att gå till affären pockar på särskilt mycket. Men jag vet ju att jag lika bra kan ta tag i det där istället för att skjuta upp det hela till morgondagen, även om jag är eropamästare på att skjuta upp saker till, inte morgondagen, utan till nästa år.

Förövrigt så är jag fortfarande så förbannat paff över att Guns´n´Roses nya skiva är så förbaskat bra. Jag menar, man kan ju tycka att efter 14 års harvande i studios så borde det hela bli både överproducerat och daterat. För att inte tala om att det som tidigare har läckt ut har varit bedövande kass. Men det färdiga resultatet är om inte strålande så förbannat bra.

Jaja, nu börjar klockan närma sig 17 med otrolig hastighet så det är väl lika bara att slita sig från datorn och sätta igång med allt jag har planerat att hinna med innan 20.00.

Vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback