Knulla grannen

Är sex det vikitgaste vi vet? jag kollar igenon kvällstidningarnas sajter och finner inget annat än... sex. Den och den bonden i nått program har visat halva kuken i ett par speedos, bögen i samma program har fin kropp tycker hans beundrare, den och den Hollywoodstjärnan har visat halva röven av misstag och givetvis har vi en bildspecial om det. Sen kommer alla spalter. "MIn man är sugen på min granne", Min granne är sugen på min man", Min fru är sugen på grannen", "vi låg med grannparet i förrra veckan och nu vill min fru flytta ihop med grannen".

Men, vart tog det verkliga livet vägen? Det som handlar om att köpa mjölk, ost och rågmjöl? Ska alla knulla hela tiden? Eller letar vi egentligen efter nått annat?

Herregud, jag hoppas verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback