Lev då din jävel

Yeps, jag har gett upp taken på att vara som ni andra. Jag har äntligne blivit det jag kämpat för att bli i hela mitt liv. Jag själv. Musiken dundrar, låt dem vräka mig, jag är full av thé och livsmod och det första jag ska göra när jag kommer in till stan är at köpa mig ett sexpack,. åka hem till tant mamma och somna i soffan. Full, glad och förväntansfull inför dagen. För första gången på hundra år. Vi sak ner till banken, hämta ut pengar till min åldsta sons födelsedagspresent. Skit samma om han uppskattar den eller inte. Jag vet inte längre. Men jag vet att jag är själv i mitt liv. Jag och min katt. Låt oss leva i fred. Låt mig runka när det är den tiden. Skit i kvinnor. Jag har jagat kvinnor hela mitt liv. Men det vore gott att slippa det en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback