Nähä!

Nä det gick ju inte så bra. Med avslappningen alltså. Jag låg där och gjorde som den lugna rösten sa på skivan. Slappnade av för allt jag kunde i armar och ben och andades med magen och lyssnade på musiken och tänkte på ett bra och lugnt minne, men det enda som hände var att jag blev alldeles sprattlig i både armar och ben. Så efter en halvtimmas fruktlöst avslappnande så gav jag upp, klappade Chips som låg bredvid mig och tittade förvånat på husse som låg alldeles blickstilla.

Så, det är bara att inse att idag ska jag vara spänd som inför ett tandläkarebesök trots att det mest spännande jag ska göra är att rensa kattlådan. Jag lurar på att göra nått att äta men jag tvivlar på att jag lyckas få i mig någon mat när jag är såhär spänd. Kanske skulle jag ta en varm dusch före matlagningen så kanske jag är lös och ledig i kroppen när det är dags att tugga i sig födan. Det är ju värt ett försök i alla fall.

Fan vilka meningslösa problem man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback