Till dig

Så. Vi har i denna bloggen diskuterat äktenskap. Uppbrott. Sorg. Bitterhet. Ångest. Livsleda. Världen, tråkiga dagar. Våren, sommaren, hösten och vintern. Fylla, bakåsångest och nykterhet. En gnutta kärlek och, mitt i allt min katt. Nu har det följt ett antal inlägg om religion. Nå, Hur ska jag följa upp detta?

Fan vet. Troligen lite mer religion, för jag har inte släppt det än. Men sen då?

Tja, när orden tar slut väntar döden.

Så jag får fortsätta tjattra på om det mesta tills min tunga slappnar av i munnen på mig. Tills dess tänker jag fortsätta vara en nagel i arslet på den som tycker att livet går ut på att jobba så mycket som möjligt, annars än man inte värd nått. oavsett anledningen till att man inte jobbar. Jag ska pumpa bloggvärlden full av ingenting i många, många dagar.

Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback