Vad gör man på en fredag när man är nykter?

För tusan. Hur mycket sömn behöver jag egentligen? Jag har ju sovit mer eller mindre i en vecka snart. Eller nått. Nu lade jag mig ner i sängen för att läsa lite och slocknade direkt. Men jag sov gott det gjorde jag.

Någon städning blev det såklart inte. Jag funderar på att trava omkring med dammsugaren lite men det kan ju lika bra vänta till i morgon när jag tänker närmare på saken. Men till affären måste jag för kylskåpet är sorgligt tomt. Lite nudlar och mjölk kan man ju alltid fylla på med. Sen får jag väl göra som alla andra och sätta mig framför idol och allt vad det är på tv.

Tja, det är väl bara att sätta igång och försöka få tiden att rulla på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, tänk bara på att vi har det lätt på alla sätt!

b-5EbE" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=7gabb-5EbE

Länken leder till slutscenen på en serie som alla borde se.



2008-11-15 @ 00:58:27
Postat av: Anonym

Corrected! b-5EbE" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=7gabb-5EbE

2008-11-15 @ 01:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback