Vilse i pannkakan

Jag är lite vilsen i dag måste jag erkänna. Vad gör man en helg när man inte dricker en obcen mängd öl? Jag lurar på att åka till affären och köpa julmust som jag såg att de hade börjat med. Men då måste jag ju ut i allt det där svarta som finns där ute. Hm.

Igår drack jag cola men jag tyckte den smakade så konstigt. Det var liksom som om de tagit bort ett smakämne i den. Den var fadd och hade ingen sting. Sen kom jag på det. Jag hade ingen vodka i. Nä, skoja bara, brukar inte dricka så mycket vodka. Håller mig mestadels till mina kära folköl. Men nu är det stopp med den med även på helgen. Det funkade ju inte alls som jag hade tänkt mig. Det gick bra i början men balla de ur det med,som vanligt. Lite blev mer som blev för mycket.

Så, nu sitter jag och är rastlös och väntar på att den där isdansen ska börja på tv. Jag tror allt att jag ska ta mig ut till affären i alla fall och sedan dammsuga när jag kommer hem. Någon annan städning behöver jag inte utföra. Gott så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback