Glad

Tänk om det är så att mitt medflyt håller i sig? Kanske blir mitt liv lite mer normalt med medflyt och motflyt ihopslingrat till en gammal hederlig soppa som är både närande och god? Att jag bara skulle ha medflyt är aldrig något jag vare sig trott på eller önskat. Men lite lagom medflyt då och då är ju aldrig fel, om man säger.

Tja, vi får se. Jag kan bara i stum beundran betrakta mig liv som det är just nu i denna sekund och se att det enda som fattas för att göra coctailen komplett vore en livskamrat. Men man kan inte önska allt på en och samma gång inte. Det där reder sig väl med tiden kan jag tro.

Som det är precis nu är det bra. Jag har inte börjat med medicinen än, alltså är alla möjligheter öppna till att det kommer att vara läkemedlet som förändrar mitt liv. Om en 4 veckor vet jag givetvis mycket mer, men just nu, innan jag öppnat burken så finns det bara vinster och inga förluster på kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback