I väntan på att det laddar ner

Fasen vad irriterande. Jag sitter och försöker installera MSN på den ny datorn men det hänger sig hela tiden på 99% när jag ska ladda ner det. Nu laddar jag ner oroginalfilen direkt från pyttemjuks server och det verkar gå bättre. Men att det alltid ska vara nått som krånglar. Det spelar ingen roll hur man vänder sig så har man arslet bak liksom.

I övrigt så röker jag, dricker kaffe och snattar med Mr Nelson över ett ersättningsprogram till MSN. Det kom med datorn och är ett sånt där program som du kan samla dina chattprogram i ett och samma. Men jag vill ju bara ha MSN så jag hoppas att det ordnar sig.

Kanske skulle man passa på att ta en dusch medan datorn laddar ner? Ingen dum idé alls. Så jag går väl iväg och gör det nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback