Mår bra

Oj vad tiden har flygit iväg. Min koontaktperson med anhanng har varit här och vi pratade lite om hur jag mår för tillfället (utmärkt), vi utryckte både vår förvåning över att jag inte fått Lurica förut och tydligen har min nya läkare sagt det samma. Se skissade vi upp lite planer för framtiden, bland annat ska jag tillsammans med min kontaktperson öva mig på att åka buss. Hua! Men det måste väl göras liksom.

Efter att de gett sig av så satte jag mig på bussen in till staden. Givetvis hade jag stärkt mig med lite folköl först. Fast denna gången känndes det helt fel efter att vi suttit och pratad om att jag borde åtminstone prova att vara nykter i 6 veckor. Framför allt för att medicinen ska funka som den ska. Dricken man mycket när man har antideppressiva så funkar läkemedlet sämre. Men, jag vet. Sorry världen, jag svek mig själv igen.

Men i vilket fall som helst så kom jag hem med en ny musmatta med gelarmstöd från Clas Olsson och några DVD-skivor så att jag kan göra en backup på datorn. På hemvägen var jag väl på väg att hoppa ur bussen några gånger men det gick och jag kom hem.

Nu ska jag köra en disk i maskinen, ta en kopp kaffe och bara slappna av. I morgon ska jag troligen in till Polare Minna för att festa lite. Det gäller att passa på medan man kan så att säga.

Men hur jag mår just nu? Helt ok. Helt ok mannen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback