Thé, msn och Gin and Tonic

Det tog en evighet men äntligen så är datorn så jag vill ha den. Det enda som är lite störigt är att msn är på engelska, men det är ju bara ett litet problem. När väl mitt bredband får den högre hastigheten ska jag ladda ner den svenska verran tänkte jag. Men i vilket fall som helst så har jag gjort en fullstädnig diskbackup.

Så nu sitter jag och småsnattrar med äldsta sonen och har det hur bra som helst i min ensamhet. Vi pratar om roliga saker som sväljfobi och ångest och onda käkar. Visst låter det skoj? Så ser det ut i min lilla WoBWorld hahah.

Nä, nu ska jag dricka en kopp grönt thé. Jag har provat det förut och inte fastnat för det men det ska ju vara så förbannat bra mot allehanda pryttlar så jag får väl ge det ett nytt försök igen kan jag tro. Köpte en blandad kompott i affären så jag ska väl prova om jag hittar en favorit.

Helst skulle jag ta en 6:a GT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback