Ansökan om körkortstillstånd

Så där ja. Då har jag betalt in 1670 kronor till länstyrelsen för att de ska hantera mitt körkortstillstånd. Lite surt att ligga ute med sådana pengar, men jag har bara mig själv att skylla. Det är få saker jag ångrar så mycket som att jag valde att ta mopeden den där morgonen istället för att ta bussen. Mitt enda försvar är att jag trodde det var ok att åka moped klass II fast man druckit. Klent, närmast genomskinligt försvar, jag vet men det är den enda förklaringen jag har.

Det vore underbart att få tillbaka körkortet, sätta igång bilen igen och kunna åka vart jag ville när jag ville det. Det skulle spela en enorm roll i mitt liv här där jag sitter och känner mig isolerad i Viskafors. Sen är det bara att sätta sig i bilen och åka in till stan för att hälsa på tant mamma, mina kompisar eller bara storhandla i en affär som är betydligt billigare än den de har här i Viskafors.

Jag håller mina tummar för att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback