Bort med dumma x

Nå. Tänker jag sitta och sura hela kvällen för att min före detta fru fått knas på skallen? Nope. Satt ute i köket och kunde bara tänka på hur ledsen jag är över att det blev såhär. Men nu är det som det är och jag kan ändå inte göra något åt det så lika bra att stunta i det överhuvudtaget. Eftersom hon påstår att hon lämnat ifrån sig påsen med GPS-grejerna med alla grejor i och jag vet att det inte låg något fäste i påsen för att jag reagerade på det, men jag tänkte som så att hon har den väl någonstans. Så är det väl så då.

Så nu har jag ingen som helst anledning att ha något med henne att göra och det känns helt ok, når det nu blev som det blev. Jag förstår att hon föraktar mig och kanske har hon rätt till viss del. Men om någon borde veta varför jag dricker borde det vara hon så jag tycker väl att det var ett rätt så regelvidrigt slag under bältet med hennes kommentar.

Nä, nu håller vi henne utanför den här bloggen hädanefter. Bort bort bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback