Dagen så här långt

Så har boendestödet varit här och vi snattade på om lite ditten och datten, drack en kopp kaffe och det hela var så trivsamt som helst.

Nu håller jag på att tvätta ett lakan och mitt täcke eftersom katthe**tet har pissat i sängen igen. Jag får se till att ha dörren till sovrummet stängd helt enketl. Det räcker så bra med att hon pinkar på badrumsgolvet, i duschen. Lätt att spola bort, visst, men rätt ofräscht liksom.

Jag ska försöka samla ihop mig tillsäckligt för att åka och handa kaffe, cigg, mjölk och lite bröd och nått pålägg. Det får bli dagens stora projekt helt enkelt. Jag borde nog passa på nu medan jag fortfarande mår rätt ok, sen vet ingen hur jag mår. Då kanske jag inte pallar att ta mig utanför dörren ner till tvättstugan.

Så jag åker iväl iväg och gör det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback