Dags för handling

Äsch, jag vet inte ens varför jag försöker. Lika bra att bädda ner mig och inte gå upp ur sängen förrän slutet på mars. Orkar bara inte. Borde göra allt det där jag sa jag skulle göra men jag blir sittande i köket och rökar istället. Men kanske blir det bättre om jag brygger lite kaffe? Kanske är det det som fattas? Jo, jag gör ett försök.

Sen är det som sagt dammsugning och efter det ska jag leta fram den där försvunna boken. Jag bara måste hitta på nått vettigt att göra så att jag känner att jag duger till nått i alla fall. Annars så faller jag bara djupare ner i hålet som jag själv grävt med mina egna händer.

Så, varför sitter jag här och svamlar. Dags att ta tag i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback