Dra åt helvete

Ännu en gång har jag fått en kommentar som andas überstormbandfürer om det hela. En Svenne banan som tycker jag är för självcentrerad och bara tycker synd om mig själv. MEN HALLÅ! Detta är MIN blogg där jag skriver om mig själv. Jag kunde välja att blogga om aktuella händelser, mode eller politik. Men jag har valt att lägga ut mitt liv på nätet så klart som fan att en blogg om mig handlar om... mig.

Prat om att jag gnäller om min skillsmässa. Nå, får jag inte berätta att jag är ledsen för den? Eller för att jag sabbat varenda vettigt förhållande jag haft i mitt liv? Vad fan. Läs inte då om det inte passar. Det är så jävla enkelt. Läs något annat.

Jag gnäller inte. Jag berättar om mitt liv. Det är helt upp till läsaren att tolka det som står på skärmen. Men jag måste fan reagera när en besserwisser klankar ner på det som är mitt liv. Om du nu är så jävla duktig varför är du inte mer lyckad i livet än du är? Varför är du inte statsminister? Bergsbestigare? Känd, rik och berömd? Varför sitter du på en lördagskväll och läser bloggar? Har du inget liv? Jo, för du är begränsad av dina förutsättningar, precis som jag är. Vi har alla olika förutsättningar och styrkor.

Dra åt helvete!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Japp, i sin egen blogg får man skriva VA FAN man vill, och passar det inte herrskapet så är det bara att ge fan i att läsa, valet är fritt!!



Det är ju annorlunda om man tex kritiserar nåns åsikter, men man kan ju inte gärna kritisera nån annans liv och känslor, allra minst nån som man inte ens har en personlig relation till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback