Efter maten

Sådär ja. Nu har jag slängt i mig lite mat, druckit en kopp koffeinfritt kaffe och är så trött så trött. Känner mest för att lägga mig och sova och det finns ju inget som hindrar att jag gör det. Men jag funderar på om jag inte kommer vakna tokpigg klockan 22 och sedan inte kunna sova på många timmar. Nä, detta kräver att jag kliar mig i skallen en stund och funderar kring det hela.

Kanske ska jag lägga mig för att vila lite. (hahahahahahah, som om jag inte skulle somna då). Men det vore gott. Allt lugnande tillsammans med en rejäl pasta gör mig trött och däven. Jo, jag ger fan i om jag vaknar senare och inte kan sova igen, Jag lägger mig på sängen och vilar lite. Somnar jag så somnar jag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback