Fått nått gjort

Så där ja. Då var de flesta problem över då. Jag struntade i både burkar och tidningar eftersom jag mådde så dåligt med en massa ångest, utan jag åkte till affären och handlade lite yoghurt, mjölk och en gurka till mitt nya favoritsnacks. Gurka som jag skär tunt med en osthyvel och så lite salt på det. Vansinnigt gott tycker jag för tillfället. Måste väl lida av saltbrist eller nått eftersom jag är så sugen på salt.

Sen låg jag en stund på sängen och pustade ut, det tog på de mentala krafterna att ta sig fram och tillbaka till affären. Efter det har jag nyss tagit en dusch och nu ska jag krypa till kojs och hoppas att jag somnar gott när väl andan kommer på.

Tja. I morgon kan det ju bra bli bättre så läget är på intet sätt hopplöst :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback