Feltänkt

Uscha vad dum jag har varit nu. Jag trodde ju att Chips hade pinkat i min säng igen, precis på ytterkanten av madrassen. Men nu när jag gick in i sovrummet så såg jag vart det våta kom från. Det var mitt takfönster som står lite öppet och det regnar ute så det har läckt in vatten ner på golvet och madrassen.

Inte för att jag tror det gör Chips något för jag har på min höjd blängt på henne (har fått lära mig att det inte är någon idé att skälla i efterhand eftersom djuret ändå inte fattar vad man hojtar om) men jag har ju smutsat ner hennes goda namn på nätet genom att påstå att hon pinkar i min säng.

Så det var bara att stänga takfönstret så var det problemet ur världen och inte behöver jag oroa mig för kattpinklukt heller. PÅ sin höjd blöt madrasslukt men den går ju över fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback