I startgroparna

Åh. Jag försöker finna kraft till att knata till affären, men det känns som om den ligger 18000 mil härifrån. Just nu hade jag varit glad för en liten men naggande kiosk nere vid pizzerian så att jag kunde slå två flugor i en smäll utan att behöva anstränga mig för mycket. Men, saker är som de är så jag får väl fortsätta kraftsamla och hoppas på att skorna hoppar på fötterna av sig självt.

Just nu känner jag bara för att sova, men Poirot väntar på tvn klockan 20 och det tänkte jag titta på. Sen har jag ingen som helst lust att drabbas av akut cigbrist i morgon. Allt annat finns hemma. Men jag tänkte jag skulle köpa lite thé med för det är slut.

Nä. Lite kaffe, en cigg och sedan promenra till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback