Ingen lust alls

Nä. Idag vill jag inte vara med alls. Känner bara, säger bara, för att lägga mig och sova igen. Hittar ingen livskaft någonstans alls. Jag borde ringa till min kontaktperson på psyk för de där sömntabletterna, men jag orkar bara inte ta tag i det hela. Jag borde duscha men jag orkar inte det heller.

Eller orkar, det är inte det som är felet. Orkar gör jag väl. Men jag har ingen lust. Till nått. Vet inte vad det är som gått fel med den här dagen. Känns precis om en mellandag eller nått, en dag som bara ska gå. Jag har ingen som helst lust att göra ens det allra minsta, vill bara sova bort allt.

Tråkigt kanske är ordet för dagen idag. Jag är inte sugen på något speciellt, ingen liten godisbit i livet som ligger och väntar på mig. Kanske är det så det ska vara idag? Man kan ju inte alltid ligga på topp liksom.

Nä. Jag får dricka lite kaffe, ta min medicin och sen får jag väl se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback