Inlägg

Så klart slutade alla funderingar i ett panikångestanfall. Så, det var bara att troppa av till sängen och lägga sig och försöka rida ut stormen så gott det gick.

Det hela lade sig rätt så fort, ungeför efter en 40 minuter så jag ska inte klaga. Nu har jag petat i mig allt av lugnande jag har för att klara att åka till affären. Det borde gå lugnt och stilla till kan jag tycka eftersom jag är så slut i kroppen och skallen efter paniken och alla lugnande. Helst skulle jag vilja sova en stund men det är nog ingen bra idé för då kan jag säkerligen inte sova i kväll.

Nä, på med kläder och ut i världen. Jag är ruggigt sugen på Valios vanoljyoughurt så det måste jag köpa. Den är precis hur god som helst. Smakar lite som mjukglass faktiskt och det är ju gott.

Nå, det var bara ett litet inlägg i dagens nyhetsflöde från min lilla lägenhet här i Viskafors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback