Kovändning

Ååååh! Ju längre jag är vaken ju värre blir förkylningen. Jag som i min enfald trodde att den var på tillbakagång men icke sa Nicke. Fan vad jag känner mig gnällig och gnölig. Har ingen som helst lust att vara med. Kan man inte få snabbspola fram livet lite som i den där filmen med Adam Sandler, "Click" eller vad den nu heter. Jag skulle inte spola så mycket, men en liten stund i alla fall. Bara så att näsan slutar rinna och halsen raspa.

Jaja, det är som det är med det där. Men jag ska nog slänga i mig en kopp kaffe till och sedan uppsöka sängen för att försöka sova någon timma till. Sen var det ju det där med Apoteket med. Men sen får det banne mig räcka för idag. Känner mig smånojig med, en obestämd dov ton i bröstet som sakta hummar och hotar att vilken minut som helst bryta ut i fulla skrik. Så det ska jag förhoppningsvis slippa undan om jag lägger mig en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback