Längtan efter en famn

Tänka sig. Vädret ser het ok ut när jag tittar ut genom mina fönster. Ser ut som en klar höstdag. Det ska man inte underksatta. Kanske skulle man ta en promenad? Nä, inte ska jag chocka min tjocka lilla kropp på det sättet inte. Vore ju livsfarlig att få lite motion. Då kan man ju gå ner i vikt och det vill jag ju inte. Flickorna skulle inte kunna hålla tassarna borta och jag skulle bli jagad som en hund över hela landet. Nä då är det bättre att vara skapt som en tunna och totalt ointressant för det kvinnliga könet.

Fast det ska nog vara mycket till för att en kvinna skulle vara intresserad av mig. Jag menar, jag har ju inte många poäng i datingracet precis. Tjock, pank och sjuk. Nä, det där får jag nog slå ur hågen ett tag till. Jag har det så bra som man bara kan ha det i min ensamhet.

Fast nog saknar jag någon att småsnattra med under tiden kaffet surrat färdigt på morgonen, eller någon att pussa godnatt innan man sluter ögonen. Men som sagt. Allt det där får jag strunta i som det ser ut för tillfället. Jag har aldrig varit singel så här länge sedan jag var 14 så det är ett ypperligt tillfälle att lära känna mig själv. Visst finns det tillfällen när jag känner mig ledsen och osäker på om jag någonsin mer ska träffa en kvinna som vill ha mig och som jag vill ha, men det där ordnar sig nog, det tenderar till att göra det vare sig man vill eller inte.

Så, jag pratar med katten under tiden kaffet står och blir färdigt i perkulatorn och sedan så sätter jag mig i köket i min ensamhet och röker en cigarett under fläkten. Det finns ju fördelar med att vara singel med har jag märkt. Jag får möblera hur jag vill, jag får ha mina tavlor på väggarna, om jag lägger en sak på en plats är den kvar dagen efter utan att någon har flyttat på den. Jag lägger mig när jag vill och vaknar när jag vill. Så helt nattsvart är det inte.

Men det vore trevligt...

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Själv har jag ju mest varit singel, och har aldrig bott ihop med en karl.....men det där om att sakerna ligger kvar där man lagt dom.....jag vet inte jag......det verkar va NÅN jävel som tar sig in i min lgh när jag inte är hemma och/eller när jag sover och stökar ner som FAN......jag menar disken tilltar bara alltmer för varje morgon jag vaknar......jag fattar det inte!! Skumt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback