Min GPS och jag

Det har försvunnit en sak till min GPS. Jag tog fram den nu när det kanske snart är dags att ställa på bilen och tittade i påsen som jag fått av före detta frun som lånade den tidigare och då fattas det en sak, fästet med sugproppen är som bortblåst. Före detta frun påstår att hon lagt ner allt i den där påsen men jag kan då inte förstå hur en stor grej bara kan försvinna.

Jaja, jag orkar inte bråka med henne om något alls även om det finns en del att tjafsa kring, främst då saker som jag borde fått med mig, saker som var mina från början, men vad fan. Ju mindre vi har att göra med varandra desto bättre tror jag.

Så jag snokade upp en sida på nätet där de sålde just sådana där fästen. 300 spänn blir det ungeför med frakt och allt och det är ju överkomligt.

Men fan vad det retar mig. Här lånar man ut en dyr sak och sen får man inte tillbaka alla grejorna.

Dåligt.

Kommentarer
Postat av: Ak

Det är väl inte att bråka om eller det är ju bara ringa upp och be och få tillbaka?



Lycka till!

2008-09-06 @ 11:57:38
Postat av: Ak

Oj glömde hälften, hon får väl pröjsa annars... men kanske är svårt om hon säger att hon lagt ner den.

Nu har jag målat in mig själv i ett hörn Ooops....

jag tar tillbaka allt jag skrivit...Ha ha../AnnaKarin

2008-09-06 @ 11:59:34
Postat av: WoB

Jo det lättaste vore ju om man kunde ha någon form av dialog men eftersom hon vägrar svar i telefonen eller på sms får jag nöja mig med att hon behagar svara på mailen. Blir så trött. Förstår inte vad som hände där i julas när hon ruttnade ihop totalt.



Knepig människa

2008-09-06 @ 13:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback