Mina privilegier

Vilket konstigt läge jag har hamnat i. Jag är snortrött men nojig. Samtidigt. Det kan jag inte påminna mig ha varit någon annan gång. När jag satt i köket och rökade under fläkten så somnade jag nästan sittande, samtidigt så är jag uppjagad och nojig inombords. Hur knepigt som helst.

Men jag tror väl att det har med förkylningen att göra. Måste vara nått sånt. Så jag återvänder till sängen och min bok innan jag tar mig för något annat. Kanske somnar jag igen och då får det väl vara så då. Affären är ju öppen till 20 liksom, så det är ju ingen ko på isen.

Chips, katten, verkar även hon ha annammat den lugna stilen idag. Hon ligger på bokhyllan och tar igen sig efter att precis ha tuggat i sig lite kattmat. Det verkar som om vårt lilla hem kommer präglas av vila och avkoppling idag. Inte mig emot. Alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback