Mitt trevliga dygn

Då har man sovit i några timmar då. Det funkar ju bra nu mitt dygn. Jag vaknar tidigt och får se dagen krypa ut ur sitt gömställe, vika ut sina vingar och ta sats medan solen stiger över horrisonten. Sen sover jag nån timma för att seda ta tag i dagen och göra vad man nu gör. Sen är det dags för lite sömn i en timma eller två innan jag tillbringar kvällen med att titta på tv eller lyssna på musik, innan jag lägger mig vid 1-tiden och sover fram till tidig morgon. En regim jag är mycket nöjd med och jag hoppas det håller i sig. För då får jag lagom med vila och kan ändå ta till mig större delen av dygnet på ett bra sätt utan att hinna snurra upp mig för mycket.

Låg och lyssnade till Metallica när jag sov. De har ju haft Metallica-vecka på tv4´s morgonprogram och snart släpper ju gruppen en ny skiva som jag ser fram mot. De visade den nya videon med och det låter hoppfullt det hela. Tänk, både Ac/dc och Metallica samma höst. Många, många timmar framför högtalarna blir det.

Nä nu ska jag dricka lite kaffe och fundera på om jag orkar ta mig till La stada idag eller om jag ska skjuta upp den lilla godbiten ännu en dag. Sen ska jag läsa dagens lokalblaska med som jag inte orkat göra än.

Så man har trots allt lite att pyssla med *asg*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback