När det blir fel

Jag får ingen ro i kroppen. Det är så mycket jag borde göra men jag kommer liksom inte för mig att göra dem. Jag borde kopiera mitt beslut från FK och skicka in till AFA, jag borde ringa till psyk och fråga dem om det där receptet som blivit fel, för nu har jag bara två piller kvar och jag ska ta 4 om dagen så det blir lite fel och jag får inte hämta ut mer på några dagar enligt det gamla receptet. 30 piller i burken, 4 gånger om dagen. Det blir 40 piller på 10 dagar men som sagt innehåller buken bara 30 och jag får inte hämta ut mer förrän det gått 10 dagar sedan sista uttaget.

Nä, det här känns nog som att det måste jag ta tag i vare sig jag vill eller inte. Sköterksan lovade höra av sig samma dag som jag fattade men det var i förrgår det. Sen har jag inte hört ett svatt.

Så, jag sätter mig vid spisen vid fläkten och ringer det där samtalet medan jag röker en nervavkopplande cigarett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback