Nybäddat och nypissat

Så var det nybäddat i sängen. Givetvis hade Chips pinkat på madrassen, men det är som vanligt när jag glömt ge henne p-piller, samma visa varje gång. Så jag får helt enkelt sluta glömma det. Jag har visserligen ställt in ett larm på mobilen att påminna mig varje söndag, men så har jag annat för mig när det larmar och då tänker jag att "det tar jag lite senare" sen blir det inte av alls. Men nu har hon fått sitt piller så jag hoppas slippa mer överraskningar, det räcker att hon fått pippi på att pinka på golvet i duschen, där kan man ju lätt spola bort det i alla fall.

Nu ska jag ta en kopp koffeinfritt kaffe och sedan ta en dusch för att efter det troligen krypa ner i min renbäddade säng och lägga mig för att läsa eller sova, lite beroende på hur jag känner mig. Livet kan vara riktigt trevligt ibland vill jag mena.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ska jag påminna dig på lördagar när våra tre tjejer får sina piller?

Postat av: Pernilla

Ska jag påminna dig på lördagar när våra tre tjejer får sina piller?

2008-09-03 @ 21:09:10
URL: http://hjulias.blogspot.com
Postat av: WoB

Låter ju som en mycket god idé :-)

2008-09-03 @ 21:13:58
Postat av: Pernilla

Okidoki!

2008-09-04 @ 07:23:19
URL: http://hjulias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback