Piggelin

Nähä. Det gick ju inte alls. Att lägga sig i vettig tid och förhoppningsvis vakna pigg och nyter i morgon sket sig. Istället sitter jag i köket och röker cigg efter cigg och väntar på att bli det allra minsta trött.

Men inte då. Nä, pigg och glad är jag. Eller glad och glad, hit och dit. Kanske mer... förnöjd eller nått sånt. Rätt nöjd med min lott i livet för tillfället. Visst, jag vet, det går över, så klart. Men just nu så känns det hela helt ok förutom att jag är sur i magen som gammal youghurt. Men det är ett mindre problem känns det som. Katrin lämnade efter sig lite magmedicin som jag tänkte ta innan jag lägger mig.

Men men. Det börjar bli sent så jag tror jag ska försöka lägga mig i alla fall. Vem vet, jag kanske slår mig själv med förvåning och somnar så där bara? Det är värt ett försök i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback