Planer för dagen

SÅ klart jag skulle åka på myrkrypningar med så här på morgonkvisten. Så förbannat obehagligt. Det hade jag lätt kunna klara mig utan. Men det är troligen en biverkan på en av mina mediciner. SÅ det får det väl vara värt då.

Men i övrigt mår jag toppen och kanon än så länge. Lite trött kanske men när är man inte det liksom. Idag måste jag förbi apoteket och beställa mina mediciner, de brukar aldrig ha den ena sorten hemma så det gäller att vara lite före i tabellen. Beroende på väder och ork kanske jag tar mig in till La stada för att hälsa på tant mamma och köpa den där hårrdisken som jag malt på om i flera veckor känns det som.

Men först ska jag titta lite på morgon tv som börjar starx, läsa lokalblalskan och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback