SÅ dumt

Vilken nit jag gått på då. Jag kollade innan i kylskåpet om jag hade tillräckligt med cigg för att klara mig till i morgon och det låg ett paket där. Så jag bestämde att till affären behövde jag inte åka.

När jag väl rökt upp ett paket så tog jag fram de ur kylskåpet. Döm då om min förvåning när jag upptäckte att det var tomt. varför i hela fridens namn har jag lagt in ett tomt ciggpaket i kylskåpet?

Men men. Det får klara sig. Affären är stängd och jag orkar bara inte ta mig till macken för att köpa snordyra cigg där. Jag har ju som tur är snus kvar och sen har jag en halv cigg kvar i askoppen som jag spar till i morgon till morgonkaffet.

Men varför lägga in ett tomt paket? Ibland undrar jag varifrån jag kommer.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

ASG

Men va surt!!



Påminner mig om att jag drömde häromnatten att jag hitta tre öl i kylen å blev skitglad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback