Saker och ting

Sitter och snattrar med äldsta sonen på msn och tittar på tv. Grabben ska på stormöte i morgon om sin hälsa. Det känns bra att man tar hans problem på allvar redan nu. Det ska visst vara någon överläkare med om jag fattat allt rätt. Hans mor ska med honom så han har det stödet med sig. Jag hoppas verkligen att de finner nycklen till hans psykiska hälsa. Usch och fy om han ska behöva kämpa så med livet som jag gjort. Det känns bäst att jag gör det på egen hand. Det får bli mitt lilla projekt i släkten.

Jag är inte det allra minsta trött, men det är kanske inte så konstigt eftersom jag mer eller mindre sovit sedan i söndags morgon. Eller sovit och sovt, det har jag väl inte gjort men jag har vilat hela tiden. Så det kanske inte är så konstigt att jag inte är så trött. Men till slut så tänkte jag att jag ska lägga mig och försöka finna lite ro. Men jag har inte bråttom precis. Det enda jag ska göra i morgon är att jag ska ringa min kontaktperson på psyk för att få en ny tid till terapi och kanske ett recept på sömntabletter.

Det ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback