Snuff

Jag har många olater jag borde ta tag i, allt från att äta stora måltider mitt i natten till att vänta med att tvätta tills tvättkorgen är överfull. Men det värsta är nog min snushantering. Till att börja med så lägger jag gamla snusar lite här och där. Vid datorn ligger det en liten hög med portionssnus på den ena externa hårddisken och i sovrummet ligger det en hög på golvet bredvid sängen. Äckligt? Jag vet. Min dotter avskyr det beteendet.

Sen finns det en sak till med det där snusandet. Jag sover med snus i munnen vilket får till följd snusfläckar på lakan och kuddar. Det är inte vackert. Gudskelov så går de bort om man tvättar i 90 grader, men ändå. Som tur är så är det ju bara jag som blir lidande av det hela. Men det är inte fräscht alls.

Nä. Det där får jag ta tag i. Nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback