Typiskt

Nä. Här blev det då rakt inget gjort, ialla fall inget av det jag tänkt mig. Ångesten ligger hela tiden och lurpassar på mig trots att jag tagit mina lugnande. Så jag har varit förpassad till sängen där jag legat och klappat katten och försökt att slappna av så gott det går. Men det vill sig inte.

Det värsta är att jag vet att jag måste ut ur lägenheten och ut i världen för att köpa cigg. Men det är så illa att jag funderar på om jag pallar det. Det ska mycket till för att jag ska välja bort ciggen, men just nu känns det helt hopplöst. Men jag ska ta den där duschen jag pratat om så får jag se hur jag mår efter den. Kanske kan jag sköta införskaffandet av ciggen snabbt och smärtfritt? Det gäller bara att det inte är några köer i affären utan att jag hela tiden kan hålla mig rörlig så att säga, hela tiden vara på väg någon stans och inte bli stående i ett tidsvakuum.

Nä. Detta kräver en varm dusch och lite mer lugnande så kanske jag kommer på rätt köl igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback