Visst blev det bra?

Jajamen. Jag kom iväg till Apoteket och affären efter mycket om och men. Så nu har jag i alla fall några brukar av en av mina lugnande mediciner. Plus mat i skafferiet och kylskåpet. Inte så illa.

Lägg även märke till att jag även åt middag när jag kommit hem. Tre mål mat på en och samma dag och alla under dagen och inte på natten. Rekord!

Sen somnade jag mellan hostandet och snörvlandet och vips när jag vaknade så var febern som bortblåst och inte verkar den komma tillbaka heller. Så det hela är på rätt sida målsnöret så att säga.

Men någon dammsugning blev det inte. Får ta det i morgon. Det finns ju gränser för vad jag kan göra på en och samma dag. Jag har ju ett rykte att tänka på med.

Nä, nu ska jag dricka en kopp thé sen blir det sängen och mer läsande om Alexander den stores bravader för tusentals år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback