Mitt långsamma jag

Vissa saker är som de alltid har varit. Även fast man fyller år. Här sitter jag, lugn som en filbunke medan kvinnan i mitt liv rusar omkring som en skållad råtta och donar och grejar eftersom vi ska med 15.10 bussen till stan. Själv har jag inte kommit längre än till morgonrocken men hon är sminkad, klädd och klar.

Som det brukar vara alltså. Jag är banne mig inte snabb märker jag. Alls. Kanske skulle man göra något nu. Som att ducha till exempel.

Jo. Nu fick jag en ond blick så jag säger hej då till eder så länge. Dags att göra nått tror jag. Innan hon exploderar :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonas....fastna inte i morgonrocks träsket igen. Och bli inte en slusk bara för du mött en kvinna

2009-04-28 @ 21:50:45
Postat av: Miss Borderline

NÄMEN VA FAN......här är man borta nån vecka eller två å så går du och skaffar dig en kvinna, bara sådär :O



GRATTIS, både till att ha hittat kvinnan i ditt liv och till födelsedagen.....passa på å njut det här året, för sen är livet SLUT när du joinar oss andra 40+ taggare MOAHAHAHAHA!!!

Postat av: Miss Borderline

Ah, och hon har hund oxå ser jag......en klok kvinna med andra ord :)

2009-04-29 @ 01:44:01
URL: http://jonna2.blogspot.com/
Postat av: Miss Borderline

Hahahaha, du får ursäkta men historien om din dator som satte på musiken alldeles självandes var det roligaste jag läst på länge!!



Nu ska jag lägga mig, men ska fortsätta min läsning om allt du varit med om det sista i morgon......för medans jag bara har suttit å harvat med mina förbannade jävla datorer som bara fuckar up hela tiden så har ju du LEVT livet och sånt är ju alltid inspirerande, och tanken slår en att man kanske borde prova på det där själv nån gång, slita sig lite lätt från cyberrymden sådär!



Ska du till behandlingshemmet eller har du ändrat dig? Själv skulle jag tycka det var jobbigt att vara på behandlingshem precis när man är nykär, helt otajmat liksom.



Fan grymt kul att se att så mkt positivt händer i ditt liv :)

Hälsa kvinnan med dom långa benen att Missen är glad att just ni två har hittat varandra, och pyssa den svarta fina hunden på nosen från tanten i Götet!

2009-04-29 @ 03:40:34
URL: http://jonna2.blogspot.com/
Postat av: Wob

Nä. Jag ska försöka hålla en viss klass och stil och framnför allt inte ruva in mig i mig själv så förbannat mycket. Bara då och då :-)



Missen: Jovars. Kvinnor med hundar tycks mig vara ytterst kloka. Den enda som inte riktigt är nöjd med valet i livet är Chips men det håller på att stabilisera sig.



Jovars. Det här med att leva livet är inte helt fel måste jag säga. Fast. Varför ska man rangordna livet i levande och något annat? Tiden går likt förbannat och bara för att man lever sitt liv på det ena eller andra sättet så inte fasen ska man känna att man inte lever. För det gör man ju. Såklart. Men ibland har man tid att berätta om hur livet känns och ibland så måste man bara känna. D e inga konstigheter :-)



Jo. Min kära dator gör lite som den vill har jag märkt. Men nu så lär jag inte störa någon öronvis granne. Eller. Inte mina grannar ialla fall. Eller. Hm, fasen vad mycket grannar jag har kom jag att tänka på. Här och där.



Det där med behandligshem ligger lite på is för tillfället men skall snart avhandlas så att jag blir hel och ren och klar i knoppen. Men som du säger. Inte fan kan man sitta på ett rum långt från kvinnan med de långa benen just nu. Så illa är det gudskelov inte.



Tack!!!!!!!!!! Kita ska få en stor puss genom mig från dig!!!



2009-04-29 @ 18:34:27
URL: http://wob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback