Du som ska rösta på SD

Jag läste, jo jag gör det med, gör du?. Nyss om att man föds med sina värdegrunder. Plus, plus, plus att man kan gå i döden för dem. Jo det är nog sant.

Jag växte upp bland två främlingsfientliga människor. Jag väljer att kalla dem föräldrar. Andra kan kalla dem vad de vill.

Men jag har alltid, säger alltid. Jag mår illa, i kroppen, i magen, rent fysiskt, illa när någon pratar illa, skit, fel, fult om någon som inte är född här, just här, just för att de är födda någonstans. Folk är skit. Folk är arslen. Folk är allt som är fel men det betyder fan inte att någon som inte är född i din mammas slida är fel!!!!!!!!

Jag är febrig och arg när jag skriver detta. Jag blir sur och tvär. Men jag är dessutom jävligt nöjd med att ha slutat tiga. Jag talar. Jag lyssnar och lyssniar igen och talar du dumt pratar jag.

Tack den där guden jag inte tror på.

Förresten. OM man nu vill att allt ska vara som det alltid varit. Hur m´ånga gudar tro du på?

JAG TROR PÅ NOLL.

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

BRa skrivet !! tror itne heller på gud, så mkt:/

Postat av: WoB

Tack. Nä, tanken på en gud kräver att man är blind. Eller att man tror att gud är blind. Men en blind gud verkar ju inte så effektiv så jag föredrar att inte tro alls.

2009-12-19 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback