Inte en till

Nå.

Nä.

.....

Kommentarer
Postat av: smuggas

En till vad?



Hur blir julen Jonas? Vi har setts IRL utan att du vet det faktiskt, jag har sett dig både på moppen samma dag du trampade i det blå klaveret och blev av med den rosa lappen, sen på Netto på Sjöbo när vi båda stod i kön till kassan..



Önskar dig en trevlig jul(''god'' jul ska jag inte heller ha) Men däremot ett fint nytt år när detta väl infinner sig. Önskar dig all lycka!



/smuggas

2009-12-17 @ 21:37:07
Postat av: WoB

Jodå. Julen blir nog bra tror jag. Det känns rätt för en gångs skull.



Hua. Det har nog inte varit några vackra syner du såg när du såg mig. Låt mig gissa, två sexpack av Nettos hemska öl i korgen?



Tack så jättemycket!

2009-12-19 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback