Kaffesugen

Hm. Undrar om man vågar sig på en kopp kaffe tro? Det har absolut inte gått att dricka de sista dagarna eftersom jag fått en helt tokig hjärtklapning bara av en kopp. Men jag är så vansinnigt sugen på kaffe. Nja, det kanske inte är dags än. Det vore nog dumt att rusa fram med det där. Har man varit sjuk i 2 veckor i en sjukdom som faktiskt är farlig om man inte tar tag i den så vore det nog dumt att leka frisk det första man gör. Då åker man väl på en hjärtmuskelinflammation kan jag tro. Det är nog det sista jag behöver tror jag. Min fysiska standard är nog inte på topp precis.

Ja jösses vad allt ska man inte råka ut för. Inte nog med att man är sjuk i själen, man ska bli sjuk i kroppen med.

Nä, nu får jag visst vila lite känner jag. Det var värst vad man blir trött fort. Men å andra sidan. Hm. Kanske inte så jäkla märkligt när man tänker på det. För tusan, gamla människor som visserligen är i bra mycket sämre brukar dö i lunginflammation. Det värsta är ju att jag själv vet att före antibiotikan så dog folk som flugor i just lunginflammation. Så då kan jag ju fråga mig varför jag inte skaffat det tidigare. Jaja, som sagt. man är ju inte riktigt klok :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback