Kom på att jag skulle berätta

Kära vänner. Om två dagar kommer jag att vara tyst ett tag. Har lite att pyssla med. Är det någon som undrar så kan jag berätta det efteråt. Tror jag.

Men bara för att jag är tyst en stund så är jag inte... eller, så är jag inte försvunnen. Som sagt, har bara lite att göra. Men det är om två dagar det. Men tänkte jag skulle berätta det redan nu medan jag kommer ihåg det :-) Hey, har ni sett att jag börjat använda smileys i mina inlägg? Totalt tokbra uppfinning. Man kan vara precis hur otrevlig som helst opch komma undan med en smiley i slutet. FUCK YOU JÄVLA ÄGG :-) Ser ni. Det funkar :-)

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

HAHAHA, SANT ditt jävla PUCKO :D



Jaha nu har du ju iaf väckt min nyfikenhet, så jag hoppas du kommer berätta sen vad du gjort, men framförallt hoppas jag att det är nåt roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback