Ah, så underbart. Mer om bara mig!!!!

Hittade en lista hos Missen och eftersom hon helt fräckt har snott den hos en annan bloggare så fortsätter jag att sno lika skamlöst. Jag menar, en lista som bara handlar om mig. Kan det blir bättre?

  1. Hur gammal är du om fem år? Fyrtiofyra. Hur nu fan det ska gå till.
  2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Katten och mina egna dystra tankar
  3. Hur lång är du? 174 oerhört stolta centimetrar. 2 mer än Tom Cruise
  4. Vilken är den senaste filmen du sett? Mumien III
  5. Vem ringde du senast? Min kära kamrat Roger
  6. Vem ringde dig senast? Min chef
  7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Gör så. Sov ännu sötare när det är dags. Kram. Till katrin
  8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
  9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta. Fast nu är kära far död sedan 12 år sedan
  10. När såg du senast din mamma? Lördags
  11. Vilken ögonfärg har du? Melerade
  12. När vaknade du idag? 13.30
  13. Vilken är din favoritjulsång? Santa Claus is back in town
  14. Vilken är din favoritplats? Sängen helt klart. Eller bolaget.
  15. Vilken plats föredrar du minst? Morgonbussen till stan
  16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Usch, vågar inte ens tänka på det.
  17. Vad skrämde dig om natten som barn ? En oerhört obehaglig tavla som skrämde slag på mig. Mian kära föräldrar fick ge bort den till min moster
  18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Robert Gustafsson
  19. Hur stor är din säng? precis lagom för att göra det man ska i den
  20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär och två bärbara
  21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på hur full jag är när jag somnar
  22. Hur många kuddar har du i sängen? Precis så många som behövs för att vakna varje morgon med ont i nacken
  23. Hur många landskap har du bott i? Ett
  24. Vilka städer har du bott i? Borås!!!!!!!
  25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota blir väldigt kallt i februari
  26. Är du social? Schizofren. Löjligt social när jag vill. Löjligt osocial när jag vill.
  27. Vilken är din favoritglass? Gräddglass. Sån som ger dig hjärtinfarkt efter två tuggor
  28. Vilken är din favoritefterrätt? Gin och Tonic
  29. Tycker du om kinamat? Yeps.
  30. Tycker du om kaffe? Fel fråga. Jag ÄLSKAR kaffe
  31. Vad dricker du till frukost? Kaffe med mjölk och en redig vodka med juice. Viktigt med vitaminer.
  32. Sover du på någon särskild sida? Vet inte så noga. Men jag brukar vakna på fel sida
  33. Kan du spela poker? Poker? Nä, men jag kan plinka på gitarr, piano och strupsång.
  34. Tycker du om att Mysa/Kela? Ja du. Frågan är helt klart avhängig med vem.
  35. Är du beroendemänniska? Ja herreje. Jag är mannen som ger beroende ett ansikte. Allt, allt, allt. 
  36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en gammal klasskompis. Fast känner kanske är en smula överdrivet.
  37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, låtsasfinska och sen lyckades jag efter tre års hårda studier av tyska lära mig tre ord som jag kommer ihåg.
  38. Har du någonsin åkt ambulans? Yeps. En gång efter att jag i fyllan och villan fick för mig att jag skulle stanna en taxi som körde i 80km/h genom att helt sonika ställa mig framför den där den kom farande.
  39. Föredrar du havet eller en pool? Sjö i alla lägen. Fy fan för maneter, tång och annat obehagligt som finns i havet. Vad som finns i pool vågar jag inte ens tänka på.
  40. Vad spenderar du helst pengar på? Sånt jag inte har råd med.
  41. Äger du dyrbara smycken? Nope förutom min komfirmationsring och en annan ring jag ärvt av min käre fader.
  42. Vilket är ditt favorit program på tv? Tja. Porr är ju sällan fel
  43. Vem är den roligaste människan du känner? Helt klart min morbor Otto. Enda problemet med det där är att karln är död. Fast jag kan fortfarande skratta åt saker han sa. 
  44. Sover du med gosedjur? Beror på om jag har haft tur på krogen.
  45. Vad har du för ringsingnal? Fan vet. Det ringer, det räcker för mig
  46. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Nope. Jag har liksom växt lite sedan dess.
  47. Flirtar du mycket? Hela tiden men jag lyckas fan aldrig :-(
  48. Kan du byta olja på bilen? Men herregud. Man är väl man eller?????
  49. Har du fått fortkörningsböter någon gång? En gång. Den går jag inte på igen.
  50. Vilken var den senaste boken du läste? Håller som vanligt på med 4 böcker samtidigt. Men den senaste jag läste färdigt var "den röde tsaren" om Josef Stalin.
  51. Läser du dagstidningen? Yeps.
  52. Prenumererar du på någon veckotidning? Café och allt om pc
  53. Dansar du i bilen? Hur fan dansar man i bilen????
  54. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio är så 1990-tal
  55. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Glödlampor. Som en påminnelse om att köpa just det. Så klart glömde jag lappen hemma.
  56. När var du i kyrkan senast? Tja du. När min yngsta son hade juluppträdande 2004 tror jag
  57. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Lärare. favorit. Skojar du??
  58. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Två veckor i lumpen
  59. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? När... hm.. tja. Tycker folk är trevliga mot mig mest hela tiden. Det är mer jag som är ett arsle :-)

Kommentarer
Postat av: Pia

107,1 är faktiskt kul att lyssna på, fast då måste man vara uppe tidigt för det börjar kl 6 o slutar kl 10, men man får sig ett skratt garanterat.

2009-02-20 @ 18:46:20
Postat av: Miss Borderline

PORR, det trodde jag inte om dig!!!

Ja alltså porr på TV:n.....VEM FAN kollar på porr på TV:n nuförtiden???!!

Postat av: Wob

Pia: Jo men Fylking är liksom en kung. Eller nått ännu bättre :-)



Missen: Porr. Fy vad fult det lät. Jag menar ju erotisk prestation. Men, jag är en ensam man, med en ensam mans behov :-) Onani är ju ändå ett hantverk.



Finns det ens porr på tv nu för tiden??? Har ingen aning. jag sitter mest framför datorn. Eller... hm.. menade... alltså... hm....

2009-02-22 @ 17:37:07
URL: http://wob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback